ქალი და ორსულობა – მადონა ჯუღელის რჩევები

30th May 2018

ქალი და ორსულობა


ორსულობის დროს უდიდესი მნიშვნელობა კვებასა და ძილის რეჟიმის დაცვას ენიჭება. ფეხმძიმობისას ქალები მარტივ ნახშირწყლებს უნდა მოერიდონ და საკვები რეჟიმული კვებით (3 საათში ერთხელ) ინტერვალებით მიიღონ, ვინაიდან ამ გზით ნივთიერებათა ცვლა წესრიგდება. ორსულობისას რეკომენდებულია უარის თქმა შაქარსა და თეთრი პურის ნაწარმზე. ყოველდღიურ რაციონში უნდა შედიოდის ცილა (მცენარეული და ცხოველური), ხორცი, რძის პროდუქცი, ხილი და ბოსტნეული. ასევე, აუცილებელია დაძინება არაუგვიანეს 10-11 საათზე. როცა ქალს ღამე არ სძინავს და დილას დროულად არ იღვიძებს, ეს მის ორგანიზმში სრულ ქაოსს იწვევს. ბიოლოგიური საათიმუდმივი არევა ჰორმონალური ფონის ქრონიკულად დარღვევას იწვევს.გარემო უნდა იყოს მშვიდი და საკუთარ ემოციების მართვა უნდა ისწავლოს ორსულმა. სასურველია ფეხით სიარული სუფთა ჰაერზე, თუ უკუჩვენებები არ აქვს ორსულსშესაძლებელია ცურვა .

ორსულობის პერიოდში მაქსიმალურად თავი უნდა ავარიდოთ თვითნებურად წამლების მიღება. ხალხმრავალ ადგილებში სააურველია ნიღბის ტარება, სქესობრივ ცხოვრებასაც გარკვეული შეზღუდვები გააჩნია.